Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Καλοκαίρι & Stardoll

Το καλοκαίρι πάντα είναι η εποχή που τα περισσότερα μέλη του Stardoll αποφασίζουν να τρέξουν για να βγουν στο Εξώφυλλο της χώρας τους. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που το stardoll είναι πολύ διαδεδομένο και έτσι είναι δύσκολο να βγει κανείς National Covergirl.

Παρακάτω θα δούμε κάποιες συμβουλές που θα χρειαστούν για να πετύχουμε τον στόχο μας! Αρχικά όμως θα πρέπει να σκεφτούμε αν πραγματικά το αξίζουμε, διαφορετικά δε θα έχουμε πολλούς ψήφους. Το επίπεδο μας δε θα πρέπει να είναι μικρό και το λέω αυτό γιατί οι περισότεροι που έχουν μικρό επίπεδο δεν έχουν και την κατάλληλη εμπειρία.

Ας δούμε λοιπόν τις συμβουλές που λέγαμε!

  • Καλό είναι να έχουμε φτιάξει τις σουίτες μας με έναν πιο διαφορετικό, μοναδικό θα έλεγα τρόπο και το style μας να είναι προσεγμένο (π.χ. να φοράμε κάτι που είναι rare). Αυτό μας βοηθάει στη συλλογή των ψήφων.
  • Καλύτερα να έχουμε αγοράσει μια PaySafe των 5€ για παράδειγμα, έτσι ώστε να στείλουμε πολλά Broadcasts. !!ΠΡΟΣΟΧΗ!! Να στέλνετε να broadcasts όταν είναι αρκετός κόσμος μέσα και να μην τα ξοδέψετε σε μια στιγμή. Περισσότερο βοηθάνε τα παγκόσμια!
  • Ζητήστε από καλούς σας φίλους να σας βοηθήσουν! Οι "άσχετοι" δεν βοηθάνε. Εξηγήστε όμως στους φίλους σας πόσο σας ενδιαφέρει και ότι θα το εκτιμούσατε αν σας βοηθούσαν πολύ και εσείς με τη σειρά σας θα τους βοηθήσετε σε κάποια αντίστοιχη στιγμή.
  • Τα μηνύματα σε guestbooks και κυρίως διάσημων και παιδιών που στέλνουν broadcasts είναι χρήσιμα. Στείλτε στο chat χωρίς να το παρακάνετε! Στείλτε σε κάθε guestbook παιχνιδιού και στα αποτελέσματα της ημέρας για τα παιδιά που βγήκαν σε σκηνικό, άλμπουμ, national, covergirl και πολλά άλλα! 
  • Ζητήστε από παιδιά που έχουν αρκετούς επισκέπτες να σας βάλουν στην παρουσίαση τους.
  • Να είστε όλη την ημέρα μέσα και να μην τα παρατήσετε, αφού έχετε ξεκινήσει! 
  • Επιλέξτε μια μέρα που να μην τρέχει κάποιος διάσημος ή κάποιος που έχει πολλές πιθανότητες να βγει!
Αυτά είχα να σας πω εγώ! Φυσικά μπορείτε να ρωτήσετε και παιδιά που έχουν βγει τι ακριβώς έκαναν, γιατί εγώ ενώ έχω τρέξει αρκετές φορές δεν έχω βγει αλλά συνεχίζω να πιστεύω πως κάποια μέρα θα έρθει η σειρά μου! :)

Θέλω να πω και κάτι τελευταίο!
Τα παιδιά που βγαίνουν στα εξώφυλλα τα βγάζετε κυρίως εσείς! Μην παραπονιέστε αν βγαίνει κάποιος που δεν σας αρέσει. Και επίσης θέλω να πω ότι καλό ειναι να σταματήσουν να τρέχουν τα clubs, γιατί έτσι δεν αφήνουν περιθώριο στα υπόλοιπα παιδιά! Τέλος, προσωπικά πιστεύω πως οι διάσημοι πρέπει να σταματήσουν να τρέχουν μέσα στο καλοκαίρι (δηλαδή όχι όλο το καλοκαίρι), διότι κάποια παιδιά που τώρα ξεκινούν και δε βγαίνουν το παίρνουν "στραβά" ;ρ

Λοιπόν όπως είπα και πριν ΕΣΕΙΣ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ! Καλό είναι να υποστηρίζουμε όλοι μας παιδιά που δεν έχουν ξαναβγει! :) Τρέξτε όσες φορές εσείς πιστεύετε ότι χρειάζεστε και ΚΑΝΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ!

Αυτά από μένα! Καλή σας επιτυχία!!
zouzou_10

4 σχόλια:

  1. Νομίζω πως αυτό το άρθρο είναι μια μεγάλη βοήθεια για μας που προσπαθούμε να βγούμε NCG και βέβαια είναι και αρκετά χρήσιμο για να μάθουμε κάποια πράγματα που μας αφορούν.Τέλος θα ήθελα να προσθέσω πως η zouzou_10 έχει δίκαιο εκεί που λέει ότι εμείς τους βγάζουμε και ναι αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια την οποία την ξέρουμε όλοι μας άλλα δεν φταίμε μόνο εμείς φταίνε και αυτή που έχουν βγει και θέλουν να βγουν και πάλι επειδή δεν τους φτάνει αντί να βοηθήσουν κάποιον λίγο πιο αδύναμο να βγει και φταίει επίσης και η επιτροπή του Stardoll που τους επιτρέπει να βγαίνουν όσες θέλουν εκείνη.Εγώ αυτά ήθελα να προσθέσω ελπίζω το άρθρο αυτό να σας φάνηκε χρήσιμο όπως μου φάνηκε και εμένα.Πολλά Φιλάκια σύντομα μπορεί να γράψω και να βγει αυτή η καημένη εφημερίδα... :*♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειο αρθρο !Εγω τρεχω 11/7 για national cover girl !Θελο 5 points και φτανο στο επιπεδο 48 παιζω σταρδολλ κοντα τρια χρονια δεν ειμαι superstar αυτη τη στιγμη αλλα εχω αρκετες σουιτες 6 απλες το penthouse ,τη beach villa ,το αλπικο σαλε και το millionaire mansion !Ακομα εχω μαζεψει μεχρι τωρα 44 ατομα που βοηθανε και πιστευω πως θα εχω μαζεψει τουλαχιστον 100 μεχρι τοτε !Επισης η ιδεα να αγορασω μια πενταρα paysafe ειναι υπεροχη και φυσικα θα το δοκιμασω αν και εχω λιγα dollar για να στιλο broadcast !Δεν εχω βγει ποτε αλλα ειναι το ονειρο μου ωραιο το αρθρο αλλα θα μπορουσες να βοηθησεις παραπανο να βγω !Και οχι μονο εμενα καθε μηνα βαζε ενα αρθρο που να λεγετε νεα ατομα στο national cover girl και να λες ποιοι τρεχουν ας πουμε για εμενα που τρεχω τον Ιουλιο θα ηταν μεγαλη βοηθεια !Θελω οσοι διαβασουν αυτο το σχολιο αν θελουν να με βοηθησουν να το γραψουν στο guestbook μου !Το ονομα μου στο stardoll ειναι nexttopcamping !Φιλακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπον εγω θελω να τρεξω 12-7-2013 αν θελετε να μου δωσετε μερικους ψηφους με λενε zozegina :) Αν θελετε να με βοηθησετε στειλτε απαντηση εδω περα :) Σε λιγες μερες -ωρες θα ερθω να δω αν απαντησε κανεις αν θελετε επεισεις να βαλετε 5/5 στη πανεμορφη ioannast8 και στην koynoypaki6 !!! Ελπιζω να απαντησετε :) Ευχαριστω και καλη σας ημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω μία χάρη από εσάς. 1ον με λένε koynoypaki6 :) Αν έχετε λογαριασμό youtube να ανεβάζετε βίντεο και με εμένα...Αν το κάνατε θα σας δώσω δωράκι αρκεί να με ενημερώσετε στο γβ μμ πως λέγετε το βίντεο και αν μμ αρέσει θα σας δώσω δωράκι...Αυτά για τώρα φιλάκια....!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;