Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Runway makeup


Γειά σας και πάλι! Πώς περνάτε τις καλοκαιρινές διακοπές σας; Εγώ πριν λίγες μέρες γύρισα από την κατασκήνωση. Μπορώ να πω πως ήταν φοβερά! Θα γράφω για κάποιες μέρες ακόμα μέχρι να ξαναφύγω. Προς το παρόν, έχω στο μυαλό μου ιδέες για ένα νέο βίντεο!

Αυτή τη φορά, μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω looks εμπνευσμένα από τις πασαρέλες.
Δείτε μερικά παραδείγματα:



Kαι κάποια looks που δοκίμασα να φτιάξω:


Σας αρέσει η ιδέα;
Έχετε να προτείνετε κάποια ιδέα;
Εάν θέλετε, μπορείτε να ψάξετε στο Google Images ''runway makeup'' και να βρείτε εικόνες. Εάν σας αρέσουν μπορείτε να μου στείλετε το link για να δω εαν μπορέσω να τους δώσω τη stardoll μορφή τους.

4 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ!ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ!
    Thnx που το μοιραστηκες μαζι μας!=]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ποια κατασκήνωση πηγαίνεις? Και τέλεια τα μακιγιάζ σου! xMelinaki8x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;