Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Παλιά writer-καινούρια ειδικότητα

Γεια παιδιά! Είμαι η misskaterinoyla. Όπως ξέρετε εγώ πάντα έγραφα για άσχημη συμπεριφορά. Αλλά ήθελα να αλλάξω ειδικότητα, ρώτησα την koninalove1 (ιδιοκτήτρια) και μου επέτρεψε να γράφω για make up. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και ένα Μπράβο απ' όλους μας στην Κωνσταντίνα μας!
Λοιπόν τώρα, να σας πως κάθε πότε θα γράφω γιατί έχουμε συστηθεί εδώ και καιρό, οπότε με ξέρετε.
Θα γράφω 2-3 φορές την εβδομάδα. Άμα καμιά φορά δεν προλάβω θα σας το πω.
 Πάμε να κάνουμε το πρώτο μακιγιάζ.
Θα είναι με την kani.lara
Ελπίζω να σας αρέσει,
Επίσης αν θέλετε μπορείτε να μου γραψετε από κάτω αν θέλετε να κάνω ένα make up με εσάς επειδή είναι αρκετά δύσκολο να βρίσκω άτομα με αρκετά make up για να βάψω. Απλά πρέπει να έχεις πολλά καλλιντικά. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.


Φιλάκια,
Misskaterinoyla

12 σχόλια:

  1. Γεια!Εγω θελω make-up!Me lene 1Glampanagiota και εχω πολλα βαφτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν θες βαλε αυτο το τραγουδι:http://www.youtube.com/watch?v=X6N7J6Zgbng

    Φιλακια:1Glampanagiota! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. an 8es pigene stin miladyfashion exi telia baftika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε παρακαλω πολυ μπορεις να μου πεις ποσ κανεις το βιντεακι??ενοω πως το φτιαχνεις??πως το δημιουργεις τελος παντον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραιο video και συγχαρητηρια που θα γραφεις για τα make-up.Μια κουκλα με πολλα καλυντικα ειναι η Wild_pucca.Επεισης θα μπορουσες να κανεις και καποιον διαγωνισμο οπως παλια.Και παλι Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω 2 ολόκληρες σελίδες μακιγιάζ(luxe και dot)και θα ήθελα πολύ να με κάνετε μοντέλο! αν γίνω μοντέλο θα με ενημερώσετε για να ξέρω?? πολλά γλυκά φιλάκια....
    Beauty...4ever

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ♥ Ego dn exo arketa makeups sto sd alla merikes pou exoun arketa einai: H Olinaoline, n Helenakeli, n lel1996 kai n Cerengk. Elpizo na se boi8isa!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ego leo thn ulaza1 exei 3 selides make-up

    elenagreece9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. pls egw dn exw k toooosa vaftika!!dn 3rw omws t n knw...t make up!!pls mporeis n m knc ena?m lene st stardoll:xristinastyle

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;