Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ tonia.ftw.


Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που η tonia.ftw δέχτηκε να της πάρω μια συνέντευξη.




1)Πως σε λένε και πόσο χρονών είσαι;


tonia.ftw : Με λένε Τόνια . Είμαι 17 χρονών , και έχω γεννηθεί στις 14 Φεβρουαρίου την ημέρα του Αγ.Βαλεντινου!



2)Πως νιώθεις που έχεις κερδίσει τόσες πολλές φορές τον τίτλο national covergirl;


tonia.ftw :Νιώθω εννοείται περήφανη για τον κάθε τίτλο που παίρνω και τυχερή που με διάλεξαν ανάμεσα από τόσους έλληνες χρηστές!



3)Χρησιμοποιήσεις κάποια μέθοδο για να βγεις  national covergirl;

tonia.ftw :Δεν ακολουθώ  καμία συγκεκριμένη μέθοδο, απλά είμαι ο εαυτός μου , κάνω φίλους ,αυτό νομίζω οδηγεί στην επιτυχία  το να είσαι ο εαυτός σου !




4)Τι πιστεύεις ότι προκαλεί τον κόσμο να σε ψηφίσει;


tonia.ftw : Ίσως η διαφορετικότητα μου , γιατί κάποιες φορές η εκκεντρικότητα που υπάρχει στα outfits μου οδηγεί στην ψήφο από τον κόσμο.



 5)Τι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll;

tonia.ftw : Μου Αρέσει να γνωρίζω κόσμο αλλά είμαι άδω κυρίως επειδή έχω πάθος και αγάπη με την μόδα και το κάθε τι αυτιστικό.



6)Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου σχεδιαστές μόδας;

tonia.ftw :Ο Alexander McQueen είναι μιγά έμπνευσης μου και νομίζω ότι είναι επιρροή για την φαντασία μου ..

7)Ποιο είναι το αγαπημένο σου μπλοκ που έχει σχέση με το stardoll;

tonia.ftw :Αγαπώ κάθε μπλοκ που έχει σχέση το stardoll αρκεί να μην ξεπερνά τους όρους του και να μην το προσβάλλει.



8)Σου αρέσει το μπλοκ μας;

tonia.ftw :Το μπλοκ σας μου αρέσει παρά πολύ και το επισκέπτομαι κάθε μέρα και διαβάζω τα άρθρα !



9)Ευχαριστούμε  πάρα  πολύ που δέχτηκες να κάνεις αυτήν την συνέντευξη για το μπλοκ μας

tonia.ftw :Χαρά μου !
Πως σας φάνηκε;
Φιλιά   elisavetdella

2 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;